Zachęcamy do zapoznania się z wybranymi realizacjami naszych rozwiązań marketingowych.

Przygotowane studium przypadków (tzw. case studies) umożliwią dokładne zrozumienie potrzeb w zakresie marketingu oraz ułatwią zdefiniowanie ewentualnych problemów z którymi należy się zmierzyć. Działania marketingowe i optymalizacyjne w które się angażujemy, opierają się zawsze o bliską współpracę z Klientami. Zaczynamy od poznania celów, założeń oraz grupy docelowej - dobrze sprecyzowane cele, to pierwszy krok do osiągnięcia efektów.

Jak pracujemy:

1

Analiza potrzeb

Dobre przygotowanie się do realizacji strategii to połowa sukcesu, uporządkuj swój pomysł na biznes by niósł za sobą realną wartość dla Twoich potencjalnych klientów.
2

Identyfikacja problemu

To co sprawdziło się u innych, niekoniecznie sprawdzi się u Ciebie. Im szybciej znajdziesz błędne rozwiązania, tym szybciej je naprawisz, skorzystaj z naszej wiedzy i doświadczenia.
3

Do celu krok po kroku

Nie wdrażamy szablonowych rozwiązań, nie warto się spieszyć w poszukiwaniu ścieżki sukcesu. A czym dla Ciebie będzie sukces?
4

Szukanie rozwiązań

Naszym celem jest zastosowanie najskuteczniejszych narzędzi i zdobycie zaangażowanych odbiorców Twojego biznesu.
5

Optymalizacja i wsparcie

Na każdym etapie masz prawo pytać o co chcesz, tylko wspólna praca może przynieść wymierne korzyści i skutecznie rozwinąć twój biznes.

Case study – Deteco.pl

Kampania reklamowa w sieci Google | SEO | remarketing | sieć reklamowa FB

Postawiliśmy na efektywną współpracę, poznając potrzeby i oczekiwania agencji detektywistycznej Deteco.pl, która świadczy usługi na terenie całego kraju, ze szczególnym uwzględnieniem regionu Śląska. Wspólnie ustaliliśmy cele, jakie chcemy osiągnąć przez odpowiednio zaplanowaną strategię. Nasze działania obejmowały: optymalizację serwisu, SEO (pozycjonowanie), kampanię PPC (Google Ads, pogłębioną analitykę oraz rekomendacje innych działań wpływających na osiągniecie ustalonych celów).

Prowadzenie działalności na lokalnym rynku (Śląsk), wobec sporej konkurencji, może wiązać się z trudnością w docieraniu do nowych klientów. Podjęliśmy decyzję o podjęciu działań, które pomogą zbudować rozpoznawalność marki. Priorytetem był dobór grupy docelowej oraz selekcja odpowiednich kanałów komunikacji.

W pierwszej kolejności wykonaliśmy Audyt SEO, dzięki czemu zostały wykonane niezbędne prace optymalizacje. Następnie zostały prowadzone działania związane z pozycjonowaniem oraz zaplanowano całkowicie nową strukturę kampanii Google Ads. Zasadniczo postawiliśmy na reklamę w wyszukiwarce internetowej Google. Obok budowy rozpoznawalności i świadomości marki zarysował się więc drugi strategiczny cel: wzrost ilości telefonów, czyli zwiększenie liczby osób chcących skorzystać z usług detektywa.

Założeniem dla opracowanej strategii działań e-marketingowych miały być także dodatkowe korzyści jak: wzrost ruchu na stronie oraz zwiększenie ilości wysłanych zapytań poprzez formularz kontaktowy. Określeniu celów towarzyszyły ważne decyzje: wybór fraz jakie będą pozycjonowane oraz fraz, które posłużą do stworzenia reklam w kampanii Ads. Wybrane słowa kluczowe dotyczyły Katowic, a z czasem pozycjonowanie rozszerzono także o frazy lokalne dla pobliskich miejscowości jak Sosnowiec, Chorzów czy Jaworzno.

Projekt:

Kampania reklamowa w sieci Google

Klient:

Agencja detektywistyczna Deteco

Co zrobiliśmy:

SEO, kampania Ads, remarketing, sieć reklamowa FB

Nasze działania zmierzały do zapewnienia klientowi możliwie najbardziej efektywnego wykorzystania środków przeznaczonych na Google Ads, uzyskane dzięki kampanii konwersje (połączenia telefoniczne oraz zapytania) oraz wzrost ruchu odbywały się przy stopniowym zmniejszaniu kosztów.

Z reguły zalecamy naszym klientom skorzystać z efektu synergii tzn. połączenia efektów SEO i Ads. Dzięki wdrożonym działaniom strona internetowa klienta osiąga wysokie pozycje, co przekłada się na doskonałą widoczność w wyszukiwarce, zarówno w wynikach organicznych jak i płatnych.

Podjęte przez nas działania dały natychmiastowy rezultat. Klient zanotował kilkukrotnie większy ruch na witrynie internetowej. Znacząco zwiększyła się też liczba zapytań ofertowych, a w konsekwencji zrealizowanych zleceń. 

Dalsza optymalizacja kampanii reklamowej w sieci Google pozwoliła na wzrost liczby wyświetleń reklam przy jednoczesnym zmniejszeniu nakładów finansowych ze strony klienta. Wzrost klientów przełożył się na zwiększenie przychodów firmy. Dzięki temu z powodzeniem wdrożono kolejne elementy kampanii reklamowej takie jak np. remarketing czy reklama w social media.